Blogin alottaminen on vaikeaa ja samalla tarkkaa puuhaa.

Mä olenkin sitä varten tehnyt runsaasti taustatyötä voidakseni kertoa että mulla ei ole mitään hajua siitä mitä tää blogi tulee lopunkaiken sisältään, mutta ajatus omasta blogista on hautunut muutaman kuukauden. En ole niinkään muotibloggaaja, vaikka pukeutuminen ja itseni kunnossa pitäminen tärkeitä mulle onkin. En ole juorubloggaaja, koska en tunne julkkiksia, sorry! Mä en osaa kokkaa tai leipoo, enkä mä kudo kun sukkia, joten köyhät olis nekin blogit.

Mun taiteen lajeja on ehkä sarkasmi ja ironisuus. En oikein tiiä miten muuten sitä kuvaisin. Joskus voisin ehkä postata tänne Facebookiin kirjottelemani brutaalit totuudet. Esimerkiks kun mä olen kipeenä, kuvittelen olevani tosi luova, ja jälki onkin sitten sen mukasta... Nautin elämälläni mässäilyllä, ehkä lähes yhtä paljon kuin muut ihmiset! Siks mulla onkin niin hauskaa aina.

Arvasitkos, että pääset tätä blogia lukemalla mässäilyorgioihin mukaan? Hienoa..